måndag 6 oktober 2014

Höstglädje

 
Fick lite blodad tand att sy ett glasögonfodral till.

 
.. och sen blev det även en liten börs. Eliot låtsas att han inte är intresserad.
 
Den elake spräcklige som jag berättat om tidigare har jag inte sett till på flera månader så det har varit ganska lugnt här på nätterna men i natt dök han upp igen. Jag vaknade av att katterna skrek och mycket riktigt så var han i farten igen. Morris låg under bilen och den spräcklige gick och burrade upp sig som en riktig tupp. Jag ger mig inte på honom igen så jag försökte försiktigt kalla in Morris men efter ett tag gav jag upp och gick in och stängde dörren. De får klara upp det själv och efter ett tag blev det tyst.




 
Idag länkar jag till Bambi som idag inspirerar med sin Visa och berätta.

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder son du INSPIRERAR oss alla med idag och kag är så glad att du vill länka till Visa och Berätta måndag/ Bambikram

    SvaraRadera
  2. Så fine ting du har sydd, og flotte høstbilder du deler. :-)

    SvaraRadera
  3. Bara så söta dina trevliga förvaringar och härliga blombilder! Kram

    SvaraRadera
  4. Va kul med glasögonfodral!
    Fina höstbilder tycker jag
    Kram

    SvaraRadera