fredag 2 september 2016

Frost


En liten flicka vid namn Alice ska i morgon få detta sängöverkast. Alice fyller 4 år och älskar Disneyfigurerna i Frost, Anna och Elsa. Jag köpte tygerna i USA och vissa av dem är det lite glitter på.


Jag satte en panel i mitten och runtom har jag gjort kvadrater som är 9½" med blandade tyger ur Frost. Sune gillar det skarpt och troligtvis blir Alice salig när hon ser Elsa och Anna.


 
Oj, här var något spännande som rörde sig!
 

 
Sixten är fortfarande lite sur men Sune avgudar honom ändå.

3 kommentarer:

  1. Så flott "frost" quilt. Herlig med alle kvadratene runt panelet. Tenker Alice blir veldig glad for å få det. :-)

    SvaraRadera
  2. Såg den IRL idag och den var verkligen fin, hoppas den föll i god jord av lilla Alice! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så fin den är. Exakt den panelen har jag tittat på. Jag har också en liten fyraåring som är "frostbiten". Nu när jag ser hur fin du fick den tror jag nästan jag gör slag i saken.

    SvaraRadera