fredag 18 augusti 2017

Gult är fult


Jag tycker inte alls att gult är fult även om jag inte använder gult så ofta så är det ändå en varm färg som lyser upp. Två dukar där jag använt Hex´n more.



Grått vet jag inte om jag tycker är så flott men det är perfekt som bastyg och många färger gör sig bra tillsammans med grått. Fast när jag tänker efter så är det blått som är flott.


Sunes flickvän gillar också min quilt.



En del fåglar har fått sätta livet till i sommar men vad ska jag göra när det är kattens natur att jaga. Jag kan inte tänka mig att stänga in ett djur. De har lika stor rätt att leva i frihet som vi har.

2 kommentarer:

  1. Tycker att Dina två dukar är behagligt samstämmiga i tygerna.
    Mycket vackra.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Jeg liker gult og synes gult er kult, og sammen med grått blir det kjempeflott. Løperne dine ble veldig fine! Trist at katter fanger fuglene, men de er jo skapt med jaktinstinkt. Er enig med deg at kattene også må få være ute. :-)

    SvaraRadera