onsdag 24 juli 2019

Stil

 
De här tygerna köpte jag en gång för länge sedan i Birmingham at the Festival of quilts. Tänkte på gamla klänningsmönster. Jag har funderat ett tag på vad det skulle bli och till sist blev det fyra tabletter där jag har använt Sidekick och Hex´n more för lite dekoration i kanten, en del bra och en del mindre bra.

 
Träning och åter träning med frihandsquiltning.


 

Sune njuter av sommaren och tar gärna en tupplur under bordet på terrassen, där det är svalt och skönt.
 
Jag är speciellt förtjust i alla former av Nävor och har man en gång planterat på ett ställe så kan de plötsligt dyka upp på ett annat och jag drar mig för att dra upp dem.

2 kommentarer:

  1. Vilka trevliga tabletter och din fmq är jättefin! Tycker också om Nävor och inte behöver du dra upp dem.
    Kram Catarina

    SvaraRadera