måndag 20 oktober 2014

Höstmys


Det har varit lite trögt ett tag. Ibland känns det som om man inte får något ur händerna men nu har jag kommit igång igen.. Jag har börjat gilla Halloween mer och mer och det finns ju så många fina tyger, så nu har jag sytt ett par tabletter.


Jag har quiltat ett spindelnät med en gråsvart genomskinlig tråd, jag tycker det ser lite kul ut.


Det blev två muggmattor också.
 



Sixten har nyss vaknat och undrar vad jag håller på med i trädgården.
 
Eftersom det är måndag länkar jag till Bambis "Visa och berätta".

3 kommentarer:

  1. Härliga och roliga tabletter du har gjort! Gillar dina muggmattor också!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Trevliga underlägg och kul med spindelnätet. Njuter av dina fina utebilder! Kram

    SvaraRadera
  3. Tog också fram mina Hallowen Mug Rugs för att göra det fint...Tack Karin för du länkar och INSPIRERAR idag på Visa och Berätta/Bambikram

    SvaraRadera