fredag 14 februari 2020

Mellan jul och påsk


Blev inte klar till jul men det kommer ju andra jular förhoppningsvis.
 


 
Ljuvliga julrosor. Flyttade en del julrosor som jag hade spridit ut i hela trädgården men nu står alla samlade på samma plats och det ser ut som om alla har tagit sig. Det kan ibland vara lite vanskligt att flytta plantor.


Snart är det påsk och en ny hexagonduk med tuppar har sett dagens ljus. Hex´n more och Sidekick har jag använt här.


Jag tror inte att påskliljorna har börjat blomma så här tidigt någonsin i min tid. Vart är vi på väg? För mig gör det inget om det inte snöar och är halt.

1 kommentar:

  1. Jättesöta dukar, speciellt Påskduken, även i ditt förra inlägg var dukarna söta. Mina påskliljor stor fortfarande i knopp, hoppas det dröjer ett tag till innan de börjar blomma!
    Kram

    SvaraRadera