torsdag 2 september 2021

Zingo

 

Fjäril, vingad, syns på Haga. En ny linjal har tagits i bruk. Wonder Curve ruler från Sew kind of Wonderful. Den är en storlek mellan Mini QCR och Quick curve ruler och det finns fler markeringar i färg så den är mycket lättare att använda. Mer info om linjalen finns nere till vänster bland mina linjaler.


Det här är Zingo. En katt som i två års tid varit kompis med Sune. Jag vet inte vems katt det är men han har kommit nästan varje dag tillsammans med Sune och jag har gett honom mat. Kanske inte så smart men han verkade så hungrig. Jag har till och med avmaskat honom eftersom det kröp lite maskar i rumpan på honom och jag vill inte att han ska smitta mina katter. Han har till och med smugit sig in och lagt sig att sova i en av katternas korgar. Men nu har det gått säkert fem veckor sedan jag såg honom senast. Var har han tagit vägen?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar