fredag 5 september 2014

Svart och lila

 
Jag har sytt en liten necessär med Kaffe Fassett tyger och så har jag använt metoden från Quilt my designs video . För dig som inte förstår danska tror jag nog att det är ganska lättförståeligt ändå.
 

Idag blev Eliot helt tokig när jag skulle kamma honom och han högg klorna i min arm så jag fick knappt loss dem så nu ser jag ut som om jag ramlat i ett björnbärssnår. Åter igen fick jag stänga in mig på toaletten tills han lugnat ner sig vilket han gör ganska fort. Sen sitter han där framför matskålen och tittar bedjande precis som ingenting hänt och snäll som man är ger jag honom mat.

3 kommentarer:

  1. En färgglad necessär! Tittade också på videon, verkar vara ett bra sätt att sy på blixtlåset! Imorgon kommer jag inte till ÖQ, måste sköta om min nyopererade man. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin necessär. Just i min smak. Jag har också kollat videon, som du skriver, trots att den är på danska är den lätt att förstå.

    SvaraRadera
  3. Riktig fin necce, må sjekke ut videon....
    "slem katt", slik skal man jo ikke gjöre mor matmor.... :-)

    SvaraRadera