tisdag 4 juli 2017

Muggmattor


Här har jag använt Mini Hex´n more och gjort två muggmattor eller så kan man använda dem som små dukar.


Regnet tynger ner rosorna och plötsligt har en clematist slingrat sig in, vilken jag trodde att jag tagit död på, clematisten alltså.


Den här hade jag glömt att visa. Den är också sydd med hjälp av den stora Hex´n more. Jag har gjort några mindre varianter tidigare och även efter. Jag är inte riktigt nöjd med denna, skulle varit ett tyg till för att skapa bättre harmoni men vad gör det om hundra år.


Sixten vill bara visa att det är han som är bossen.
 
 

1 kommentar:

  1. Jeg syns brikken din er fin, jeg, men i blant tenker vi etterpå at noe skulle vært gjort annerledes. Blomstene har fått mye regn i år. Fine både rosene og klematisen. Fine kattene dine, og ja, det er viktig å vise hvem som er sjef. Ønsker deg en fin sommeruke, og håper sola kommer fram. :-)

    SvaraRadera