tisdag 5 juni 2018

Ut i det gröna

 
Det blir mycket fika i år. Jag har tröttnat lite på löpare så nu får det bli lite kvadratiska dukar istället. Ännu en duk som jag gjort med BasiX. Kul linjal.


Om man ser till vilka färger på tyg som jag har mest av så är det grönt men jag tycker inte att jag använder så mycket grönt så därför blev det i grönt den här gången.


Årets första jordgubb. Det var två när jag tittade senast och tänkte att de ska jag ta i morgon men då var den andra borta. Det är säkert någon Skata som tagit den.

2 kommentarer:

  1. Veldig stilig duk! Fine stoff og farger. Det er så kjekt med linjal oversikten du har i sidepanelet på bloggen din. Når du har brukt en linjal kan jeg raskt finne ut hvordan den ser ut. Tusen takk!
    Så godt med jordbær fra hagen. Jeg har også noen jordbærplanter i en kasse, og for at ikke fuglene skal spise de lagde jeg et nett av noe tyll stoff jeg hadde liggende. :-)

    SvaraRadera