onsdag 2 april 2014

Kattmani

Jag har nu utökat min kattfamilj med sex nya katter. Nu får det nog vara så med att sy fler. Andra projekt väntar men visst är de söta och så har jag lagt lavendel i så att de ska lukta gott.

För några år sedan köpte jag ett blått lökpaket. Det var dessa fantastiska hyacinter, scilla, balkansippa och så blå tulpaner. Det var under mina blåa period och jag tyckte det skulle bli så fint med blå tulpaner men ack vad jag bedrog mig. När de blommade var de cerise och de kom bara ett år sedan var de borta men dessa hyacinter kommer troget varje år och är lika stora och fina.


.. och så lite slingrande ormar.



4 kommentarer:

  1. Ohhh, katterna är helt underbara! Och vilka läckra färger de har! Asken är också så läcker!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Vilka fina katter, och roliga tyger på dem. Asken är super!

    SvaraRadera
  3. Ormar är inget för mig (ryser), men katterna är söta!
    Gun A, rutigt

    SvaraRadera
  4. Dina katter är jättefina och roliga och din ask ser superbra ut och kul med ormtyget. Hyacinterna doftar ända till Hbg! Kram

    SvaraRadera