fredag 24 juli 2015

Nu snurrar det

 
Jag har utmanat mig själv och bestämt att göra klart tio stycken WIP (Work In Progress) innan jag påbörjar något nytt och först ut är då det här barntäcket. Till detta har jag använt linjalen Sidekick.


Få se hur länge det varar att vara ståndaktig. Det är alltför mycket spännande saker som hägrar i quiltvärlden. Var inne på Crazy Mom´s blogg där hon lagt upp alla sin WIP men det tänker inte jag göra. Jag tror hon hade ca tjugo. Jag har fler än så vill jag lova och jag tänker inte räkna dem.






 
Eliot tar sig en tupplur under syrenen. Såret håller långsamt på att läkas. Det såg riktigt ruskigt ut ett tag och det tar lite längre tid precis vid munnen.


1 kommentar:

  1. Så fint ditt barntäcke blev.Lycka till med sömnaden av dina WIP det fixar du alla gånger. Underbara blombilder! Kram

    SvaraRadera