fredag 1 november 2013

Lazy Angel

Andra linjalkursen med Quiltameva. Med Lazy Angel sydde jag den här löparen.
 

 
Baksidan blev också ganska fin.

och så är den skön att sitta på tycker Sixten
 
Eliot tycker om att ligga bland blommorna och helst vid sitt favoritfågelbad.
Morris, alltid på jakt. Är där en liten mus kanske.
 
 Jag har haft lite olika färgperioder vad gäller min trädgård. Först när vi flyttade dit skulle allting vara blått. Blått är flott som man säger men det blåa försvinner lite i det gröna. Då fick jag lägga in lite lila.




Gräslöksblomma

Ett flitigt bi, ser ni påsen under magen



Vad vore trädgården utan dessa rara individer





Nu när det gått några år och färgerna har varierat så ser det mest ut så här. Jag har kanske inte någon sorts struktur på hur jag planterar, det blir lite hej vilt ibland. Men jag tycker det är fint.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Läcker löpare som du sytt. Underbara bilder på dina katter och blommor.

    SvaraRadera
  2. Det var en härlig löpare Du sytt, tycker jag.
    Linjalen Lazy Angle som Du har använt verkar ge spännande block.

    Dollandesign

    SvaraRadera