torsdag 28 november 2013

Påspåsar

Frosten slog till i Skåne två dagar, sen är den som bortblåst igen. Titta gärna på den canadensiska bloggen Tamarack Schack som jag lagt upp på min blogglista. Det är bara så vackra quiltar och vackra vinterlandskap.
 
Praktiska påsar att förvara plastkassar och annat har jag sytt några stycken. Jag har sparat på mig lite kattyger och här har jag använt lite av dessa.


Katter på bio för att se en skräckfilm

Katter med mössor, de är bara så söta

London cats

och så Laurel Burch förstås
 
Var på en liten trädgårdsrunda i somras. Kunde bara inte låta bli att fotografera denne lille godingen på släp efter en cykel.
 
Trädförvaring?

1 kommentar:

  1. Att sy en "påspåse" var ju en genialisk ide´!
    Och Du har sytt flera, ser jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera