onsdag 20 november 2013

I backspegeln

Öresundsbron
 
Sedan jag för några år sedan lärde mig att göra askar så har det blivit en nätt liten samling. Det har blivit både stora och små, runda, hjärtformade, rektangulära, ovala och sexkantiga som på bilden. Det är roligt att hitta på nya modeller och så är de så bra att förvara saker i och ser trevliga ut. De är även uppskattade presenter. Lugn, jag tänker inte visa alla här men det kanske dyker upp en och annan längre fram. Här en ask med Laurel Burch tyger.
 

 

Tyger av Loralie.
 
Oh så skönt det var att ta sig en liten lur.

1 kommentar:

  1. Du visar två askar som ser mycket välgjorda ut, tycker jag.
    Kul att se, och jag har ingenting emot om Du visar några fler askar i framtiden. Utan det ser jag fram emot.

    Dollandesign

    SvaraRadera